خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پنل «جنبه‌های حقوقی کسب‌وکارهای مجازی» از  برنامه‌های جنبی همایش بین‌المللی «جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات» شنبه پنجم اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن همایش‌های شهید قندی برگزار می‌شود.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، در این پنل که به «جنبه‌های حقوقی کسب‌وکارهای مجازی» اختصاص داده شده است، مدیرانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران، سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران استارت‌آپ‌های مطرح ایرانی به بحث درباره مشکلات حقوقی کسب‌وکارهای مجازی با همراهی حاضران خواهند پرداخت.

در پنل «جنبه‌های حقوقی کسب‌وکارهای مجازی» رضا باقری‌اصل، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌عنوان دبیر پنل، رمضانعلی صادق زاده، رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران، مرتضی موسویان، رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد، حسام میرآرمندهی، موسس کافه‌بازار، عطا خلیقی، موسس پرشین‌بلاگ و ارانیکو، محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر مجموعه صباایده و سرویس آپارات و جعفر محمدی، کارآفرین و عضو هیات مدیریه سازمان نصر تهران حضور دارند.

از فعالان و علاقه‌مندان در حوزه کسب‌وکارهای مجازی و استارت‌آپ‌ها که دارای دغدغه در این حوزه هستند، دعوت می‌شود که در این پنل حضور به‌هم رسانده و مشارکت کنند.

در این پنل سه ساعته، همچنین سه مقاله با عنوان‌های «مسئولیت کیفری ارایه‌دهندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات» به کوشش فاطمه قناد، «محدودیت‌های قانونی دسترسی به اطلاعات کاربران» تالیف آناهیتا اهورایی و «ارایه پیش‌نویس لایحه تراکنش‌های الکترونیکی» از جلال فراهانی ارایه می‌شود.

این پنل به عنوان یکی از پنل‌های جنبی همایش بین‌المللی «جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات» برگزار می‌شود.

پنل «جنبه‌های حقوقی کسب‌وکارهای مجازی» شنبه پنجم اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن امید مرکز همایش‌های شهید قندی به نشانی شریعتی، پایین‌تر از سیدخندان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

برای ثبت‌نام در این پنل مشخصات خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل کنید یا در صفحه خدمات روی دکمه «ارسال درخواست» کلیک کنید. باتوجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید