خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقام نخست جهان و مدال طلای مسابقه روز جهانی مخترعین در بانکوک تایلند به محصول شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس، مقام نخست جهان و مدال طلای مسابقه روز جهانی مخترعین در بانکوک تایلند به محصول شرکت دانش بنیان توسعه ایمن الکترونیک تحت عنوان دستگاه بازیافت گرم آسفالت توسط تکنولوژی مایکروویو پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رسید.

جشنواره اختراعات در روز جهانی مخترعین در شهر بانکوک تایلند با حضور 45 کشور عضو فدراسیون جهانی مخترعان برگزار شد، اختراعات متعددی به جشنواره مخترعین ارسال شده بود که از بین آنها 680 اختراع پذیرفته شد و در نهایت محصول شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی توانست از بین این اختراعات نظر هیئت داوران را به خود جلب کند.

مهرداد فوج لعلی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه ایمن الکترونیک در خصوص این اختراع گفت: آسفالت مستعمل جزو موادی است که می‌تواند بعد از بازیافت وارد چرخه صنعت شود و در این راستا دستگاه بازیافت آسفالت توسط تکنولوژی مایکروویو طراحی و به تولید رسیده است.

وی بیان کرد: این دستگاه توسط شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی تجاری سازی شده است و در این تکنیک از سوختن قیر جلوگیری شده و دمای آسفالت تا 140 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه ایمن الکترونیک اضافه کرد: مدل کابینی این محصول می‌تواند توسط خودروهای باری حمل شده از طریق ژنراتور انرژی مورد نیاز خود را تامین کند همچنین از مزیت‌های این محصول می‌توان به عدم نیاز به مواد افزودنی به آسفالت، اگزوز پاک و عدم آلایندگی محیط زیست و سرعت بالای بازیافت اشاره کرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید