خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز فن بازار ملی ایران در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‌های حوزه آموزش باهدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور هشتمین رویدادStartup Demo  را در حوزه آموزش برگزار کند.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای «استارتاپ دمو» سعی بر آن دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‌بازار ادامه خواهد داشت.

این رویداد در روز 12 اسفندماه سال جاری در محل دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و  استارتاپ‌های حوزه آموزش (در حوزه‌های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و ...) به‌عنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.

مهلت استارتاپ ها برای ثبت‌نام در این رویداد تا 5 اسفندماه است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز فن بازار ملی ایران به آدرسwww.techmart.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 64545666 تماس حاصل کنند.

مرکز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف توسعه بازار فناوری در کشور فعالیت می‌کند و تاکنون 17 فن‌‌بازار منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور و 1 فن‌بازار تخصصی در صنعت گاز راه‌اندازی کرده است و خدمات خود شامل «بازاریابی محصولات فناورانه»، «کمک به انتقال فناوری» و «جذب سرمایه برای افراد و شرکت‌های نوآور» را از طریق بروکرهای خود ارائه می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید