خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین همایش ملی جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی 16 اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این همایش با شعار ' زنان هم پیمانان توسعه و برکت اقتصادی' با هدف معرفی بانوان کارآفرین و تبادل تجارب آنان به عنوان الگوهای موفق در سطح ملی و فراملی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه همکاری اقتصادی بانوان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی برگزار می شود.


همچنین ترویج و توسعه فرهنگ نقش آفرینی بانوان، مشارکت همه جانبه در حوزه های مختلف و استفاده بهینه از توانمندی های آنها برای دستیابی به توسعه پایدار، ترغیب به ایجاد شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی بین بانوان کارآفرین در فعالیت های اقتصادی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و کمک به پیوند منطقی و متناسب بین کارآفرینان با دولت، بانک ها و سایر ذی نفعان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
محورهای دومین همایش ملی ' جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار در اصفهان'، زن،اقتصاد و توسعه پایدار؛ زن،سیاست،فرهنگ،اجتماع و توسعه پایدار و زن، محیط زیست و توسعه پایدار است.


معاون امور بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان عصر چهارشنبه در نشستی خبری در مورد این همایش، گفت: ایجاد پشتوانه ای برای بانوان از جنس زنان از جمله مهمترین اهدافی است که برگزاری این همایش دنبال می کند.
'زهرا اخوان نسب' افزود: برای داشتن اقتصادی پویا و اثرگذار بی شک به نیروی زنان جامعه به عنوان یک سرمایه بالقوه نیاز داریم و برای فعلیت بخشیدن به آن همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنند.
وی اضافه کرد: با سرمایه گذاری و استفاده از نیروی عظیم زنان جامعه با حفظ بنیان خانواده و در نظر گرفتن شان و منزلت زن و خانواده می توان آینده بهتری را برای کشور رقم زد.
رئیس شورای سیاست گذاری برگزاری این همایش، یادآور شد: آموزش زنان کارآفرین، شناخت آنها و توانمندیشان، آشنایی این زنان با یکدیگر و قرار گرفتن در آنها قالب کارهای گروهی، آگاه سازی زنان و ارتقا آنها دستاوردهای برگزاری دور اول این همایش بوده است.
وی افزود: البته به این موراد اکتفا نخواهیم کرد و دستاوردهای بیشتری و بهتری را دنبال می کنیم.
اخوان نسب گفت: در این همایش و در کمیته های معاونت بانوان اتاق اصفهان برای مشاغل خانگی و کوچک نیز جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده و ازآنها نیز استقبال می کنیم.
اخوان نسب گفت: در حال حاضر حدود 400 زن فعال اقتصادی در استان اصفهان با این معاونت همکاری می کند.


گفتنی است، علاقمندان (آقایان و بانوان) می توانند تا 5 اسفندماه سالجاری برای ارسال مقال خود به پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام کنند.


اولین همایش ملی 'جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار' با رویکرد نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
براساس آخرین سرشماری نفوس، از جمعیت حدود پنج میلیون و 200 هزار نفری استان اصفهان حدود دو میلیون و 560 هزار نفر را زنان تشکیل می دهند.
براساس یک تحقیق علمی، بیش از 11 درصد زنان ایران از نظر اقتصادی فعال هستند که 44 درصد فعالیت آنها در زمینه تولیدی و 56 درصد در زمینه خدماتی فعالیت دارند.
همچنین درحال حاضر بیش از 65 درصد آمار جمعیتی ورود به دانشگاههای کشور را زنان تشکیل می دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید