خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار فارس گفت: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان موظفند که از هرگونه اقدامی که منجر به کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رونق تولید شود، حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار، در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان در شیراز افزود: برخی واحدهای تولیدی استان امروز با مشکلاتی مواجه هستند که حمایت و کمک به رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می دانیم و اعلام می کنیم که نسبت به شرایط آنها بی تفاوت نیستیم و هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.


وی، با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرد: امیدواریم دستگاه های اجرایی به گونه ای به وظایف خود عمل کنند که مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در همان مجموعه حل و فصل شود و نیازی به تشکیل کارگروه برای رفع آن مشکلات نباشد.


او افزود: خواسته ما کم شدن از تعداد چنین کارگروه هایی است و در مقابل دستگاه های اجرایی با نگاه تسهیل گر به مسائل و مشکلات مجموعه های کارآفرین رسیدگی کنند.


استاندار فارس، با اشاره به آمارهای ارائه شده درباره وضع فضای کسب و کار استان گفت: انتخاب یک جامعه آماری ثابت برای بررسی این موضوع ممکن است که نتواند به شکل روشن شرایط فضای کسب و کار را برای ما تبیین کند بلکه باید سعی شود که از نمونه های آماری متفاوت برای این امر استفاده شود.


وی در زمینه مطالبات برخی شرکت ها و واحدهای تولیدی استان از برخی وزارتخانه ها گفت: تقاضا و خواسته های این شرکت ها را از طریق مکاتبه وجلسات حضوری با وزرا و معاونین وزارتخانه ها در دست پیگیری داریم و امیدواریم بتوانیم روند پرداخت مطالبات این شرکت ها را سرعت بخشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید