خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دانشجویان باید بتوانند خود منشا کارآفرینی در کشور باشند گفت: این موضوع در چشم انداز دانشگاه مورد تاکید قرار گرفته است.


به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در پنجمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران، جایگاه خیرین در آموزش عالی کشور را مهم خواند و گفت: وقتی کارآفرینان به دانشگاه وارد شوند، دستیابی به یکی از اهداف دانشگاه که کارآفرین‌تر شدن است، تسریع تر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه امروز اثرات حضور خیرین در دانشگاه تهران به وضوح کاملا مشخص است و تا به امروز اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری شده در جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران از سوی خیرین مهم تلقی نمی‌شود بلکه آنچه مهم است مشارکت و تعداد خیرین در دانشگاه‌ها است.

نیلی گفت: بسیار مایه خوشبختی است که دانشگاه تهران به‌طور متناوب شاهد حضور خیرین است، در گوشه گوشه  این دانشگاه اثر حضور واقفین به عینه قابل مشاهده است به طوری که بسیاری از خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها و حتی کتابخانه مرکزی این دانشگاه به کمک خیرین و واقفین ایجاد و تقویت شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه تهران دارای بزرگ‌ترین ظرفیت کشور برای سرمایه‌گذاری و فعالیت خیرین است، بطوریکه اگر در گذشته فقط مشارکت خیرین در توسعه دانشگاه‌ها، ساخت خوابگاه، کلاس درس و تجهیزات آموزشی بود، امروز فضای بزرگ‌تری ایجاد شده که می‌تواند اثربخشی افزون‌تری داشته باشد و کمک‌های خیرین در این حوزه قطعاً توسعه کشور را به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه تهران افزود: امروز بخشی از دانشجویان این دانشگاه هم جزو خیرین هستند و این مساله جای افتخار دارد.

دکتر نیلی گفت: ما باید دنبال کارآفرینی باشیم، در سند چشم انداز دانشگاه تهران هم این مسئله به طور جدی تاکید شده است، زیرا معتقدیم دانشجویان باید خود منشاء ایجاد شغل جدید در کشور باشند و ضرورت این امر برای دانشجویان دانشگاه تهران بیشر است.

وی یادآورشد: آن چه که بنیاد حامیان دانشگاه تهران که من آن را جایزه بورسیه می‌نامم انجام می‌دهد، کمک به توانمندتر شدن دانشجویان دانشگاه تهران است،این دانشجویان از نخبگان کشور هستند و می‌توانند در یک مسیر صحیح قدم بردارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید