خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره اینکه بیشتر تشکل‌های جوانان در حوزه کارآفرینی فعال هستند، گفت: به دنبال این هستیم در تفاهم با سازمان وظیفه عمومی این افراد بخشی از دوران سربازی‌شان را در همان تشکل کارآفرین بگذارنند.


به گزارش ایسنا، محمدمهدی تندگویان، با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا بخشی از تسهیلات «امریه»  یا کسر از خدمت، شامل حال تشکل‌های کارآفرین در حوزه جوانان هم بشود، افزود: در تفاهم نامه بین سازمان نظام وظیفه عمومی و معاونت ساماندهی امور جوانان به دنبال آن هستیم تا تشکلی که وارد حوزه کارآفرینی شده است، بتواند بخشی از دوران سربازی‌اش را در همان تشکلی که هم مورد تأیید سازمان وظیفه عمومی و هم معاونت ساماندهی امور جوانان است، بگذراند.

وی در ادامه تصریح کرد: رایزنی میان معاونت ساماندهی امور جوانان و سازمان وظیفه عمومی برای انعقاد تفاهم نامه، ویژه سازمانهای مردم نهاد زیر نظر معاونت جوانان است و شامل تشکل‌های مردم نهاد زیر نظر وزارت کشور نمی شود.

معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه بیشتر تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان، کارآفرین هستند، اظهار کرد: به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت تشکل‌های جوانان در این حوزه، بسیاری از زمینه‌های طرح « سرباز مهارت» شامل حالشان شود. این درحالیست که سازمان‌های مردم نهاد زیر نظر  وزارت کشور در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز فعال هستند و ممکن است کارآفرین نباشند.

تندگویان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت سازمان تربیت بدنی بخشی از امریه‌ها به این سازمان تعلق می‌گرفت، گفت: مدتی است که این فرایند متوقف شده است، به همین دلیل این مساله را هم در تفاهم نامه تحت عنوان "مهارت حرفه‌ای" گنجانده‌ایم تا  ورزشکاران حرفه‌ای بخشی از سربازی‌شان را به شکل امریه بگذرانند.

به گفته تندگویان، این تفاهم‌نامه در حال حاضر آماده است و باید تاریخی برای امضاء آن اعلام شود و در صورت امضاء و قطعی شدن برای سال آینده قابل اجرا خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید