خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مساله رفع فیلتر توییتر را به دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده‌ و این مساله در آن‌جا در حال بررسی نهایی است.


به گزارش ایلنا،  محمدجواد آذری جهرمی، در پاسخ به این سوال که برای رفع فیلتر توییتر چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ گفت: ما این مساله را به دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده‌ایم و در آن‌جا، این مساله در حال بررسی نهایی است.

او با بیان این‌که جزییات این موضوع را پس از رسیدن به نتایج مطرح کنیم، درباره میزان اشتغال‌زایی اینترنتی در سال جاری توضیح داد: در ۶ ماه اول که مستنداتش موجود است و گزارش‌هایی متعددی که به ما رسیده است، ۵۰ هزار شغل ثبت شده داریم اما روندها به ما می‌گویند امسال به طور کلی ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده است این در حالی است که پیش‌بینی‌ها به ما نشان می‌دهد برای سال آینده چنین رشدی نخواهیم داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کسب‌‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) گفت: پیش‌نویس طرح اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب‌و‌کارهای نوپا انجام شده و ما در حال نهایی کردن فهرست‌ها هستیم. تلاش می‌کنیم تا پایان هفته اعلام کنیم که چگونه و با چه شیوه‌ای این کسب‌وکارها انجام شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید