خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: از ظرفیت شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان فن‌آور و صاحب ایده استفاده می‌شود .


به گزارش ایسنا، شاهین رضایی، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: این تفاهم نامه 2 ساله است و امکان  همکاری در زمینه خوشه‌سازی شغلی مددجویان، ارائه خدمات مشاوره، آزمایشگاهی و تشکیل کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان البرزی با تأمین هزینه از سوی کمیته امداد را فراهم می‌کند .

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه کمیته امداد متعهد شده اطلاعات لازم درزمینه توانمندی‌های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای مرتبط با خانوارهای تحت حمایت را در اختیار شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری قرار دهد .

وی افزود: کمیته امداد از ظرفیت شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان فن‌آور و صاحب ایده استفاده می‌کند .

وی ابراز کرد: علاوه بر این، مددجویان دانشجو و دانش‌آموختگان دانشگاهی جهت انجام دوره‌های کارآموزی و کارورزی به پارک علم و فن‌آوری معرفی می‌شوند .

این مسئول با اشاره به دیگر تکالیف کمیته امداد در خصوص این تفاهم نامه گفت: معرفی محصولات مددجویان کارآفرین صاحب ایده به پارک علم و فن‌آوری و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به سابقه حضور کارآفرینان مددجو در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله تکالیف کمیته امداد در این تفاهم‌نامه است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز بابیان اینکه دو طرف در زمینه برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی مشترک با موضوعات کارآفرینی همکاری خواهند داشت افزود: تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی وکارآفرینی از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید