خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خوزستان از روز یک‌شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۶ تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۶ در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل‌نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فی‌مابین دست‌اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی‌داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می‌نماید.

گشایش‌های اخیر در حوزه بین‌الملل و اراده ملموس دولت، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره بزرگ‌ترین مشتریان بالقوه این حوزه است، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه‌های بین‌المللی، زمینه شکوفایی این حوزه از صنعت و فن‌آوری را بیش‌ازپیش فراهم نموده و انتظار می‌رود فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین‌المللی خویش را به‌طور چشمگیری ارتقا بخشند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه از جزئیات آن اطلاع یابند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید