خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان از راه‌اندازی مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان در این پارک خبر داد.


به گزارش ایسنا، دکتر علی فتی، با اشاره به سفر اخیر هیات دولت به استان هرمزگان، افزود: در این سفر هیاتی از صندوق نوآوری و شکوفایی به این استان سفر کردند که جلساتی با شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص خدمات این صندوق برگزار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری هرمزگان از تسهیلات صندوق بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: در این جلسات نمونه‌های موفق که از تسهیلات صندوق استفاده کردند، معرفی شدند.

فتی، از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان پارک علم و فناوری هرمزگان با صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و یادآور شد: بر اساس این تفاهم‌نامه از طریق یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان اقدام به راه‌اندازی "مرکز توانمندسازی" در این پارک خواهد شد.

وی ارائه خدمات حسابرسی شرکت‌ها،‌ ارائه مشاوره‌های علمی، تدوین طرح کسب و کار را از جمله خدمات این مرکز نام برد و اضافه کرد: بر اساس اعلام مسوولان صندوق، شرکت‌های دانش‌بنیان سالانه 70 تا 80 میلیون تومان از خدمات صندوق به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

فتی‌، با تاکید بر اینکه این مرکز در استان هرمزگان وجود نداشت، یادآور شد: با امضای این تفاهم‌نامه استان هرمزگان دارای مرکز توانمندسازی خواهد شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان این استان از خدمات آن بهره‌مند شوند و اکوسیستم فناوری در این استان نیز شکل بگیرد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان امضای تفاهم‌نامه میان صندوق نوآوری و شکوفایی با استانداری هرمزگان را از دیگر دستاوردهای این سفر استانی هیات دولت به این استان نام برد.

وی امضای این تفاهم‌نامه را در راستای ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در این استان دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه اعتبارات این صندوق 80 میلیارد ریال است.

فتی در خصوص نحوه تامین اعتبارات این صندوق، توضیح داد: بر اساس توافقات صورت گرفته 4 میلیارد تومان این اعتبارات از سوی استان هرمزگان و 4 میلیارد تومان دیگر آن از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تامین خواهد شد.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی این صندوق می‌توان به شرکت‌های دانش‌بنیان این استان تسهیلات مالی اعطا کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید