خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین استارت آپ ویکند کار آفرینی در راستای حرکت به سوی اشتغال پایدار روستایی در مهریز برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هزارخانی دبیربرگزاری این همایش گفت: در اولین استارت آپ ویکند کارآفرینی، ۱۲۰ نفر از دانشجویان، کارآفرینان و علاقمندان به کسب و کاری نوین گرد هم آمدند تا در ۵۴ ساعت ایده‌های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن‌ها را اجرایی کنند.

سید محمد رستگاری فرماندار مهریز افزود: استارت آپ یک رویداد نوین کارآفرینی است که، در جهت ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و کارآفرینی و همچنین در راستای حرکت به سوی اشتغال پایدار روستایی برگزارشد.

رستگاری ادامه داد: رویداد استارت آپ ویکند یا آخر هفته کارآفرینی یک رویداد آموزشی تجربیست که در سه روز متوالی آخر هفته برگزار می‌شود و کلیه ایده‌ها و خلاقیت‌های نویی که در زمینه اشتغال پایدار روستایی هست در این کارگاه و کلاس آموزشی مطرح می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم،حمایت از ایده‌های نوپا جهت شکل گیری کسب و کار‌ها در راستای برنامه‌های اقتصادمقاومتی است.

محمد یارمند مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: در این همایش کلیه ایده‌ها وخلاقیت‌های نویی که در زمینه اشتغال پایدار روستایی هست مطرح می‌شود.

یارمند افزود: امیدواریم بتواند در زمینه ایجاد درآمد افزایی و تولید کسب و کار‌های نو در پناه خدمات اینترنتی و آی تی روستایی شاهد شکل گیری اشتغال‌های پایدار و کم هزینه و پر درآمد برای روستائیان باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید