خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست معاونت موسسه آموزشی علمی کاربردی وزارت جهاد با بیان اینکه ۱۷۰ طرح پژوهشی کارآفرینی وابسته به جهاد کشاورزی در حال اجرا است، گفت: ۵۰۰ دانشجو در این طرح ها مشغول کار هستند.


به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی نساجی زواره، بابیان اینکه ۱۷۰ طرح علمی و پژوهشی با عنوان  کارآفرینی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در حال اجرا است، ابراز داشت: از این تعداد ۱۵۰ طرح کار حین تحصیل و ۲۰ طرح کارآفرینی را شامل می‌شود و ۵۰۰ دانشجو هم در قالب این طرح‌ها مشغول به کار هستند.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین برنامه‌ها و هدف آموزش علمی کاربردی، توانمندسازی دانشجویان در نظام مهارتی است، افزود: طرح‌های کارآفرینی در ۶۰ مرکز آموزشی موسسات و مراکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور در حال اجرا هستند.

سرپرست معاونت آموزشی و دانشجویی موسسه آموزشی علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه قطعا در طرح‌های تحقیقاتی طی سال آینده با افزایش خوبی مواجه خواهیم شد، ابراز داشت: امسال هشت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص‌یافته که سال آینده این اعتبارات ۲۰ درصد نسبت به سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.

نساجی زواره در ادامه تصریح کرد: هشت هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۱۵ مرکز فعال علمی و کاربردی کشور در حال تحصیل هستند که به نظر می‌رسد با سوق دادن این تعداد دانشجو در مسیر کارآفرینی بتوانیم شاهد تحقق شعار سال و افزایش اشتغال باشیم.

سرپرست معاونت موسسه آموزشی علمی کاربردی وزارت جهاد به منظور شرکت در دهمین همایش مقالات دانشجویان مراکز تحقیقاتی و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور صبح یک‌شنبه در مرکز علمی کاربردی حضرت رسول اکرم جهاد کشاورزی دامغان حضور یافت.

در این همایش ۳۰۰ مقاله در موضوعات جهاد کشاورزی به دبیرخانه شامل ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۵ مقاله به صورت پوستر ارائه‌شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید