خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی در حال حاضر ۲۴۱ واحد پذیرنده برای جذب کارورزان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نگین براتی در همایش کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات استان مرکزی که در سالن علم الهدی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک برگزار شد اظهار داشت: وزارت کار به منظور جذب و به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقطع کاردانی تا دکترا اجرای طرح کارورزی را از اردیبهشت‌ماه امسال شروع کرد.

وی افزود: علاوه بر این دولت به منظور افزایش اشتغال طرح‌های مناسبی و اثربخشی را در دست اجرا دارد که از جمله آنها می‌توان به عملیاتی کردن طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد.

مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: طرح کارورزی از جمله برنامه‌های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال فراگیر است.

براتی بیان کرد: در این راستا در استان مرکزی درحال حاضر 241 واحد پذیرنده برای جذب کارورزان وجود دارد و این طرح تنها مختص فارغ‌التحصیلان بوده و دانشجویان مشمول این طرح نمی‌شوند، افرادی که این طرح شامل حال آنها می‌شود می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  WWW.karvarzi.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود در این سامانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: به واجدان شرایط این طرح، یک سوم حقوق تعیین شده از سوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود، مبلغ پرداختی برای مدارک فوق دیپلم  2 میلیون و 700 هزار ریال، برای مدرک کارشناسی 3 میلیون و 100 هزار ریال و برای کارشناسی ارشد و بالاتر 3 میلیون و 500 هزار ریال دیده شده است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد: آن دسته از واحدهای پذیرنده‌ای که کارورزان را بعد از گذراندن دوره کارورزی به کار گیرند تا 2 سال از سهم بیمه کارفرما معاف می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید