خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همایشی با عنوان «کارآفرینی زنان، ارزش‌آفرینی و توسعه پایدار» روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ در دانشگاه پیام ‌نور مرکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، مشارکت زنان در توسعه کشور، بهره‌گیری از دانش و تجربه زنان در پیشبرد اهداف کشور و کمک به کارآفرینی و اشتغال زنان در جامعه از محورهای اصلی این همایش بود. همچنین «عدم تناسب جذب فارغ‌التحصیلان زن دانشگاهی در بازار کار با میزان درصد فارغ‌التحصیلان این بخش از جامعه» از دیگر محورهای مطرح‌شده بود که مورد استقبال دانشجویان حاضر در همایش قرار گرفت.

در این برنامه ابتدا فاطمه کرم‌پور، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر، درباره مساله توسعه‌یافتگی زنان صحبت کرد و با مروری بر تاریخ مبارزات مدنی زنان، تلاش و مشارکت آن‌ها را یکی از عناصر اصلی توسعه‌یافتگی هر کشور برشمرد. او اظهار کرد: که هرگاه حضور زنان در عرصه‌های مختلف بیشتر بوده است، شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشور نیز وضعیت مطلوب‌تری داشته است. در ادامه مهتاب بذرافکن، مدیر کانون نوآوری و پرورش خلاقیت این دانشگاه، گزارشی از وضعیت اشتغال زنان در کشور و مقایسه آن با شاخص‌های جهانی ارایه کرد و گفت، که وضعیت فعلی اشتغال این قشر از جامعه رضایت‌بخش نیست و بسیاری از مشکلات فعلی کشور به دلیل عدم مشارکت کافی زنان در بخش‌های مختلف است.

در بخش پایانی این همایش فاطمه دهقانی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در آن حضور یافت، از «فرناز مجاب، زهرا شش بلوکی و بتول کشاورز» که در زمینه کارآفرینی زنان در استان بوشهر فعال هستند، تقدیر شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید