خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار برای جوانان برگزیده عضو این جمعیت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سعید جوادزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی در اردبیل اظهار داشت:  کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در راستای تفاهم‌نامه سه جانبه وزارت کشور، جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه کشوری درباره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و به منظور اجرایی شدن برنامه‌های مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است تا در این راستا اقدامات مناسب انجام شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این کارگاه در 2 روز و با حضور اساتید برجسته کشوری، استانی و تسهیل‌گران مجرب در خانه معلم اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا به نحوی شایسته و موثر شاهد برگزاری این دوره آموزشی باشیم.

جوادزاده با اشاره به اینکه این کارگاه با حضور 50 نفر از اعضای برگزیده جوانان جمعیت هلال احمر استان و صاحب ایده و کارآفرین برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه با هدف آشنایی جوانان با مفاهیم اولیه کارآفرینی، علایق، توانمندی، ایده‌پردازی، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات، مدل کسب و کار، استراتژی‌های کسب و کار و مواردی از این قبیل به صورت کارگاهی و با مشارکت فعالانه اعضاء برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بابرگزاری این کارگاه‌ها در راستای کارآفرینی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداریم و در این زمینه نقش تاثیرگذاری ایفا کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید