خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: مدارس کارآفرین در حوزه دختران در جهت کسب مهارت های آموزشی در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار دارد.


به گزارش ایسنا، معصومه حجتی، مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد گفت: شورای عالی مناطق آزاد امسال بر روی توسعه فعالیت‌های اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران و گسترش کسب و کار متمرکز شده است.

وی ادامه داد: در حوزه زنان نیز تمرکز برروی کارآفرینی، اشتغال و در دسترس قرار دادن منابع مالی برای مشاغل خرد خانگی است.

وی در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد در فعالیت‌های نمایشگاهی گفت: ثمره فعالیت‌ها و اهداف خواسته شورای عالی مناطق آزاد در چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد تجاری _صنعتی ماکو به منصه ظهور رسیده است.

مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در امور زنان و حقوق شهروندی مدارس در ادامه بر برنامه‌های آتی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مدارس کارآفرین در حوزه دختران در جهت کسب مهارت‌های آموزشی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

حجتی بر تفاهم‌نامه فی‌مابین صندوق کارآفرینی و شورای عالی مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: هدف از این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه‌ها برای در دسترس قرار دادن منابع برای مشاغل خرد خانگی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید