خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: این اداره کل سرمایه مورد نیاز صاحبان ایده های نو در بحث تجارت الکترونیک را با ارائه تسهیلات ارزان قیمت بانکی با کارمزد چهار درصد تامین می کند.

به گزارش ایرنا ، بهروز رزمی روز شنبه در آئین اختتامیه نخستین همایش استارت آپ استان اردبیل در خلخال افزود: استقرار واحدهای کارآفرین در مراکز رشد و پارک علم فناوری استان و تسهیلات مالی از جمله بسته های حمایتی ارائه شده به کارآفرینان و صاحبان ایده های نو در بحث آی سی تی است.
او اظهار کرد: همایش استارت آپ ویکند خلخال بزرگترین رویداد کارآفرینی آی سی تی استان اردبیل است که نتیجه برگزاری این همایش توسعه کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک ، فضای مجازی و ایجاد فرصت های شغلی بسیار در بحث نرم افزارهای تجارت اینترتنی است.
وی همچنین گفت: این همایش زمینه را برای ارائه ایده های نو از سوی جوانان جویای کار در حوزه آی سی تی بویژه ساخت و تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های تلفن همراه و بازاریابی آن فراهم کرد.
وی افزود: وجود 63 هزار بیکار در استان اردبیل به معنای نداشتن شغل برای این تعداد افراد نیست و به نظر می رسد که در مسیر راه دچار اشتباه شدیم و یا راه را به افراد جویای کار اشتباه نشان دادیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال نیز در این همایش گفت: همایش استارت آپ ویکند خلخال به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی حوزه آی سی تی استان اردبیل به مدت سه روز با حضور 53 نفر از صاحبان ایده در قالب هشت گروه از سراسر استان اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.
حجت الله درخشان ، هدف از برگزاری این همایش را معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک ، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای ، ملی و فراملی ، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک ذکر کرد.
بر اساس آرای هیات داوران همایش گروه بی بی کر تولید کننده هد بند نوزاد ، گروه اکسفر تسهیل بخش در نقل و انتقالات کارکنان دولت و فرهنگیان و گروه ایران بوم در تسهیل گری بخش گردشگری به ترتیب به عنوان گروه های اول تا سوم این همایش معرفی شدند.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید