خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، در همایشی از صاحبان کسب و کارهای موفق و کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی گیلان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این همایش که مدیران شبکه های بانکی استان نیز حضور داشتند، جبار کوچکی نژاد، رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل مناسب و درخور توجه مدیران اجرایی، نمایندگان مردم در خانه ملت و مسئولان شبکه بانکی استان، گفت: توانمند سازی مددجویان و قشر آسیب پذیر جامعه و رفع مشکلات معیشتی آنان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسوولان همیشه مورد توجه بوده و تبدیل خانواده های مددجو و نیازمند به خانواده های توانمند و خوداتکا مایه مباهات است.  
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان نیز با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این نهاد  از ماموریت های اصلی آن است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، با شناسایی ظرفیت ها و توانایی های مددجویان در حوزه های مختلف اقتصادی ، توانمند سازی و خوداتکایی این خانواده ها دستور کار قرارگرفت.

علیرضا محمدی افزود: با کمک بانک های مختلف استان تسهیلات ارائه شده به مددجویان توانمند امسال نسبت به پارسال ، از نظر تعداد 37 درصد و در مبلغ 105 درصد افزایش داشت.
در پایان این همایش از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای موفق کمیته امداد امام خمینی گیلان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید