خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 عضو کمیسیون عمران مجلس:

در بازدید ناشناس 100 نفر کارگر در مسکن مهر کار نمی کردند

 عدم پایبندی وعده مسئولان دولتی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است، در کل پروژه مسکن مهر پردیس ۱۰۰ کارگر هم مشغول نیستند و مسئولان آدرس غلط می دهند.به گزارش تسنیم،علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با انتقاد از عدم پایبندی وعده مسئولان دولتی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر معتقد است دولت کنونی می‌تواند "ما می‌توانیم" را هجی کند.

وی افزود:‌ بله، دقیقا بخش دیگری از نقد متوجه برنامه دولت یازدهم برای مسکن است. دولت بنا بر این نهاده که می‌گوید "من دولتم، مدیرم و باید مدیریت کنم و خیلی نباید در ساخت‌وساز دخالت کنم." در بخش تکمیل مسکن مهر نیز باید باز دو حالت را مورد بررسی قرار دهیم بخشی از آن درباره شهرهای جدید، شهرهای پایین و بالای 25 هزار نفر.در 1012 شهری که مسکن مهر در آنجا ساخته شده است خیلی مشکل نداریم آنجا به سرانجام می‌رسد، اما در شهرهای جدید حتما مشکل خواهیم داشت. در این شهرها 20 درصد از مسکن مهر در حال ساخت است یعنی حدود 400 هزار واحد مسکونی.
خسروی گفت: به‌صورت ناشناس از پروژه‌های مسکن مهر پردیس بازدید کردم فکر می‌کنم از ابتدا تا انتهای این بازدید 100 نفر کارگر را ندیدم که کار کنند. اگر با همین روند پیش برویم فکر می‌کنم تا سال 1400 هم نمی‌توانیم واحدهای مسکن مهر را تحویل دهیم. در پرند نیز عمده کارها حاضر است اما بخشی از آن بابت امکانات زیربنایی آب، برق، فاضلاب، گاز معطل است. عقب‌ماندگی در پرند کمتر دیده می‌شود حدود 95 هزار واحد مسکن مهر در پرند در حال ساخت است که 15 هزار واحد آن تحویل شده و از حدود 90 هزار  واحد پردیس نیز حدود 8 هزار واحد تحویل شده است. با این روند به راحتی نمی‌توان مشکل را حل کرد. واقعیت آن است که در شهرهایب جدید مشکل مدیریتی داریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید