خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مهرداد فوج لعلی مخترع ارومیه‌ای عنوان چهره ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور را کسب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 96 مهرداد فوج لعلی به عنوان چهره ماندگار مدیریت و کارآفرینی در سال 96 انتخاب شد و لوح تقدیر چهره‌های ماندگار را دریافت کرد.

این اجلاس در جهت ارج نهادن به تلاش‌های مدیران و کارآفرینان برتر کشور در راستای حمایت از کارآفرینی و تشویق واحدها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشتریان برگزار شد، همچنین شورای سیاست‌گذاری اجلاس بنا داشت واحدهای صنعتی و خدماتی را در حوزه‌های ذیل ارزیابی کرده و در صـورت تایید و کسـب امتیازات لازم از واحدهای برتر در قالب اهدای تندیس و تقدیرنامه «چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی سال 1396» تجلیل به عمل آورد.

مهرداد فوج‌لعلی فناور برتر استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: کسب تندیس چهره ماندگار برای استان و دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری که یکی از مدیران شرکت‌های مستقر در آن هستم افتخار بزرگی است که باید به این دلیل مسئولان مربوطه مساعدت‌های لازم را مبذول کنند.

وی با اشاره به دارا بودن بیش از 30 اختراع ملی و 2 اختراع جهانی ابراز امیدواری کرد: برای مخترعین تجاری‌سازی و برخورداری از حمایت‌های مادی و معنوی بسیار حائز اهمیت هست که با توکل به خدا و کمک مسئولان به راه خود برای کسب موفقیت‌های بیشتر ادامه خواهیم داد.

این جوان مخترع ادامه داد: کارآفرینی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و غذا، بازرگانی، آموزش، فناوری اطلاعات، بهداشت و ایمنی، سلامت، زیباشناختی، مدیریت کسب و کار برای انتخاب چهره ماندگار سال مورد بررسی هیأت ممیزی قرار گرفته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید