خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانوان، گفت: بانک‌ها همان وام ۱۸ درصد را هم از بانوان کارآفرین استان دریغ می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذر صفایی در نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از محدودیت اشتغال زنان در استان، اظهار داشت: بانوان کهگیلویه و بویراحمدی برای ایجاد اشتغال با محدودیت مواجه هستند.

وی افزود: این محدودیت با اجرای طرح اشتغال روستایی و حمایت‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روستاهای استان در حال رفع شدن است اما 55 درصد زنان ما در نقاط شهری همچنان با این مشکل مواجه هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانوان، گفت: بانک‌ها همان وام 18 درصد را هم از بانوان کارآفرین دریغ می‌کنند و اگر جایی همه این وام پرداخت شده صرف کاری به جز اشتغال شده است.

صفایی با بیان اینکه برخی بانوان کهگیلویه و بویراحمد با حداقل دستمزد در برخی مراکز به کار مشغول هستند که خود یک آسیب اجتماعی محسوب می‌شود، خواستار تشکیل کمیته تخصصی در رابطه با اشتغال زنان استان شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید