خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمانشاه، از برگزاری رویداد کارآفرینی اکسیر با حضور 10 تیم راه یافته به مرحله نهایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد خدادادی در مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی اکسیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد در زمینه کسب و کار اینترنتی با تشکیل دبیرخانه تخصصی در حوزه اشتغال برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان در میان دانشگاه های سراسر استان، 60 ایده در حوزه کسب و کار اینترنتی به دبیرخانه ارسال گردید که 47 ایده انتخاب برای ارائه در پیش رویداد این دوره انتخاب شدند.
خدادادی افزود: در برنامه پیش رویداد کارآفرینی اکسیر از میان 47 ایده انتخاب شده، با نظر داوران 10 تیم به عنوان صاحبان ایده های برتر به رویداد نهایی کارآفرینی اکسیر دعوت شدند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمانشاه یادآور شد: از میان این 10 تیم صاحب ایده، در نهایت سه تیم برتر معرفی و ضمن اهدای جوایز ارزنده به آن ها، به بازار کار معرفی خواهند شد.
وی همچنین هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد بستری مناسب جهت رقابتی سالم و سازنده بین جوانان صاحب ایده و فناوران و ترویج کار گروهی عنوان کرد.
خدادادی در پایان با بیان اینکه فعالیت های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در هفت حوزه اجرا می شود، گفت: یکی از مهمترین آن ها تربیت دانشجویان برای ورود به بازار کار در حین و یا پس از دوران دانشجویی است.
در نهایت با نظر هیات داوران، ایده‌های آموزشگاه رانندگی (صاحب ایده: علی زندی)، سرویس کو (صاحب ایده: علیرضا کریمی قلعه) و جای شما (صاحب ایده: زینب گمار)، به ترتیب بعنوان ایده های برتر اول تا سوم معرفی شدند.
هم اکنون بیش از چهار هزار دانشجو در 21 رشته تحصیلی جهاد دانشگاهی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید