خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به کسانی که اعتبارات اشتغالزایی را صرف امور شخصی می‌کنند هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل دادگستری استان در نشست هزینه اعتبارات اشتغالزایی برای امور شخصی ممنوع کارگروه افتصاد مقاومتی دادگستری استان از برخورد قاطع با افرادی که اعتبارات اشتغالزایی را در امور شخصی هزینه می‌کنند خبر داد و گفت: برخی افراد اعتباراتی را که باید در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی هزینه کنند صرف امور شخصی می‌کنند که این امر باعث رکود و بیکاری می‌شود.
حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه متقاضیان طرح‌های اشتغالزا باید اعتبارات را در همان طرح‌های تولیدی که از منویات رهبر معظم انقلاب است هزینه کنند افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جدید دستگاه قضایی با ورود به این پرونده‌ها با متخلفات برخورد قانونی می‌کند.
وی با بیان اینکه از متولیان طرح‌های اشتغالزا و کارآفرینی حمایت می‌شود افزود: دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت‌های که دارد برای رفع موانع و مشکلات پیش روی مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند.
وی وجود جمعیت کیفری و زندانیان را بازخورد بیکاری و مشکلات اقتصادی در جامعه دانست و گفت: با حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی که نماد عینی تحقق اقتصاد مقاومتی است می‌توان بسیاری از معضلات اقتصادی را در جامعه رفع کرد.
وی از تصویب برخی مصوبات برای حمایت از سرمایه گذران و کارآفرینان خبر داد و بیان کرد: به همین منظور بانک‌ها موظف شدند که برخی افراد که در بخش تولید و اشتغال فعال هستند، اما معوقات بانکی دارند یا اقساط بانکی آن‌ها با تاخیر پرداخت می‌شود مورد حمایت قرار گیرند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید