خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: هشتمین مسابقه ایده‌پردازی دانشگاه با موضوع مشکلات و فرصت‌ها در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود حسنعلیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اساسی از برگزاری این مسابقات که به دو شکل کلی و آزاد و پردیسی و با موضوع مشخص هر ساله در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود، گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری با رویکرد تجاری‌سازی و کارآفرینی است.

وی با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی ایده‌ها همانند شرایط ورود به مرکز رشد یعنی نوآورانه‌بودن، اجرایی‌بودن و اقتصادی‌بودن طرح‌هاست افزود: البته تشکیل و استفاده از گروه‌ها به صورت بین‌رشته‌ای و نحوه اجرا نیز در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری این مسابقه،  نفر اول آقای مرتضی شفیعی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فیزیک پلاسما با ایده "طراحی و ساخت دستگاه جدا‌کننده ضایعات PET از PVC"،   نفر دوم آقایان جواد ثابت، دانشجوی کارشناسی مدیریت و سیدعلی محمدیه با ایده "زبان برنامه‌نویسی ایرانی" و   نفر سوم فرناز حاجیان دانش‌آموخته کارشناسی ارشد شیمی تجزیه با ایده "لوسیون ضد ریزش مو با خاصیت تقویت‌کنندگی مو و رویش مجدد موهای تضعیف شده به همراه پوشانندگی قسمت‌های کم پشت مو و حفظ زیبایی ظاهری"  انتخاب شدند.

وی افزود: به نفرات برتر جوایز نقدی، امکان ورود به مرکز رشد دانشگاه و گواهینامه ایده برتر تعلق گرفت.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید