خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: راه اندازی برج دوم فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۹۷ از برنامه‌های توسعه کارآفرینی در این دانشگاه است.


سید احمد معتمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک برنامه راهبردی برای ارتقا دانش‌ها و رسیدن به دانشگاه نسل سوم دارد.

وی ادامه داد: استخدام ۳۰ عضو هیأت علمی جدید، جذب دانشجویان نخبه از جمله فعالیت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در یک سال گذشته بوده است.

معتمدی به برخی از برنامه‌های آموزشی دانشگاه در طول یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: بازنگری بخش‌های آموزشی در مقطع کارشناسی کار سختی بود که در این راستا فعالیت‌هایی صورت گرفته است و در بخش پژوهشی با وجود کمبود اعتبارات ۵۰ برنامه راهبردی داشتیم که بخشی از آن اجرا شده و بخشی دیگر در دست انجام است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه تأکید کرد: پارسال تعداد مقالات به ازای هر استاد حدود ۴ مقاله بوده که کیفیت خوبی داشته است.

وی افزود: در ۳ سال گذشته ۱۰۰ درصد در زمینه انعقاد قرارداد‌های صنعتی رشد داشته ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر به موضوع کارآفرینی و شرکت‌های کار آفرین اشاره کرد و گفت: تجربه و خروجی خوبی در زمینه کارآفرینی داشته ایم به طوری که در سال ۹۳ این دانشگاه ۱۴ شرکت دانش بنیان داشته که در نیمه اول امسال به ۸۷ شرکت رسیده است.

وی همچنین به برنامه‌های دانشگاه در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: مقرر شده است که تا پایان برنامه ششم توسعه جزو ۲۰۰ دانشگاه برتر باشیم که این راستا فعالیت‌هایی در حال انجام است.

معتمدی در پایان گفت: تأسیس پردیس‌های تخصصی در کنار دانشکده‌ها و گسترش پارک فناوری و البته راه اندازی برج دوم فناوری در سال ۹۷ از جمله برنامه‌های سال آینده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید