خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در نظرسنجی از ۲۱ هزار نفر در سراسر جهان مشخص شد سوئیس، لوکزامبورگ و پاناما بهترین فضا را برای کسب‌وکارها فراهم کرده‌اند.


به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، لوکزامبورگ و سوئیس به دلیل محیط مالیاتی مطلوب خود و شفافیت امور دولتی محبوب هستند در حالی که پاناما به دلیل هزینه ارزان تولید و شهره بودن آن به بهشت مالیاتی، در رده سوم قرار دارد. هر چند که این کشور آمریکای مرکزی از نظر شفافیت امور دولتی جایگاه مناسبی ندارد و در میانه جدول ایستاده است.

این رده‌بندی به طور مشترک توسط "بی ای وی گروپ" و دانشکده "وارتون" دانشگاه پنسیلوانیا تهیه شده است. در این رده‌بندی آمریکا در رتبه ۴۳ و انگلیس در رده بیستم جهان قرار دارند. هر چند قوانین مالیاتی دو کشور نسبتا مشابه است اما شفافیت دولتی انگلیس بهتر از آمریکاست.

سوئیس پس از آن که پیش‌تر در معیارهایی چون فرهنگ کارآفرینی و کیفیت زندگی به عنوان برترین کشور جهان معرفی شد اکنون بهترین کشور جهان برای انجام کسب‌وکار معرفی شده است. طبق معیارهای فوق پس از سوئیس، کانادا و آلمان قرار داشتند.

به دلیل رتبه اعتباری ضعیف‌تر در پذیرایی از انجام کسب‌وکارها و سیاست مسافرت آزاد، رتبه انگلیس به نسبت سال گذشته کاهش یافته است.

از پاسخ‌دهندگان همچنین خواسته شد تا رهبران سیاسی و تجاری جهان را بر اساس محبوبیت رده‌بندی کنند که بر این اساس، جاستین ترودو - نخست وزیر کانادا - محبوب‌ترین رهبر جهان و دونالد ترامپ کم محبوبیت‌ترین شخصیت سیاسی معرفی شد.

در بین رهبران تجاری نیز اریک اشمید - مدیرعامل اسبق گوگل - و ایلان ماسک - بنیانگذار گروه تسلا - محبوب‌ترین اشخاص و جمی دیمون - مدیرعامل بانک جی پی مورگان - کم محبوبیت‌ترین شخصیت‌های تجاری جهان معرفی شده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید