خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گفت: حرکت به سوی توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی و فعال‌سازی بخش خصوصی و بازار بهینه‌سازی و دانش‌بنیان در سال جدید بیش از گذشته مورد توجه ستاد قرار می‌گیرد.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیروس وطنخواه دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی درباره اقدامات مدنظر این ستاد در سال جاری اظهار کرد: تمرکز ستاد انرژی در سال 97 در بخش های نفت و گاز، تجدیدپذیر، برق، بهینه سازی و محیط زیست انرژی است. البته با توجه به شرایط حوزه انرژی کشور بر همه بخش ها به اقتضای آن ها تاکید خواهد شد. موضوعاتی همچون اکوسیستم نوآوری، شتابدهی، توسعه کسب و کارهای نوین، توسعه شرکت های دانش بنیان، توسعه بازار بهینه سازی انرژی، توانمند سازی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نیروهای جوان کشور در این سال مورد تاکید ستاد است.

وطنخواه ادامه داد: با توجه به سیاست های موجود در حوزه انرژی، حرکت به سوی توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی و فعال سازی بخش خصوصی و بازار بهینه سازی و دانش بنیان بیش از گذشته مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. همچنین ستاد فعال سازی موارد بر شمرده شده را در دستور کار خود قرار می دهد. امیدوارم در سال پیش رو خداوند اراده پایدار، بینش کافی و قدرت طراحی اقدامات اجرایی خوبی برای رفع معضلات حوزه دانش بنیان انرژی کشور به ستاد و  همه دست اندرکاران این حوزه عنایت کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید