خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: طرح های اشتغال فراگیر باید با دیدگاه آمایشی پالایش و منطبق با نیاز و ظرفیت های استان اجرا شوند تا سرمایه ها از بیشترین مزیت برخوردار باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، شهرام طهماسبی شامگاه چهارشنبه در کارگروه نظارت بر اشتغال فراگیر با رویکرد مناطق روستایی استان زنجان افزود: طرح های سرمایه گذاری اشتغال زا و رسته های منتخب اشتغال فراگیر استان، باید بازنگری و پالایش شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این استان باید با تعمیق نظام اقتصادی و فضای کسب و کار، محیط استان را برای جذب سرمایه گذار و وضعیت اشتغال بهبود بخشید، امیدواریم در سال جدید، نگاهی تخصصی تر به مباحث اقتصادی ایجاد و نظریه و دیدگاه های علمی پیاده سازی شود.
طهماسبی ادامه داد: نباید تقاضا محور بود و فقط به نظارت بعد از اجرای برنامه ها اکتفا کرد، همواره باید در مراحل قبل، حین و پس از اجرا نظارت انجام شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان اضافه کرد: کانون کارآفرینی باید بخشی از واحد نظارت بر اشتغال فراگیر باشد تا بتواند با معرفی نمایندگان فعال، ضعف ها و کاستی های نظارتی را بیابد و ارائه کند.
وی با تاکید بر جایگزینی تفکر کارآفرینی با ایجاد اشتغال خام و ناپایدار، اضافه کرد: باید توجه به کارآفرینان و خالقان شغل و ارزش های جدید کاری در محور برنامه ها قرار گیرد.
طهماسبی افزود: در صورت نظارت صحیح بر اشتغال، برطرف سازی ضعف های موجود و توجه اساسی به حوزه کارآفرینی می توان شاهد پررنگ تر شدن بحث اشتغال در سال جاری بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بررسی طرح های سرمایه گذاری اشتغالزا نباید بر اساس اولویت زمانی باشد و باید توجه داشت که سرمایه گذاری ها به چه میزان در راستای بهبود زنجیره های اشتغال موثر هستند و چه مقدار بر ظرفیت های استان در رسته های اشتغال فراگیر توجه شده است.
وی اظهار کرد: طرح های سرمایه گذاری اشتغال استان باید بازنگری و طرح های ناقص، غیرعملیاتی و خارج از چهارچوب رسته های منتخب استان کنار گذاشته شوند.
طرح اشتغال فراگیر از ابتدای سال گذشته در دستور کار دولت و به تبع آن مسئولان استان زنجان قرار گرفت اما از شهریور سال 95 اجرای طرح روستا - تعاون و از آذر اجرای طرح توسعه و اشتغال روستایی مورد توجه واقع شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید