خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، تلاش برای مستحکم‌تر کردن زنجیره کارآفرینی کشور را از اقدامات قابل‌توجه این پارک در سال 96 دانست.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، نقطه قوت این پارک را در سال 96 را رویکرد نقش‌آفرینی در زنجیره ایده تا محصول دانست و گفت: صاحبان ایده، صاحبان اختراع، استارتاپ ها، تیم‌های جوان کاری، شرکت‌های بالغ، صنایعی که در کشور فعال هستند، هرکدام به‌نوعی در این زنجیره قرار گرفتند.

وی افزود: ما سعی کردیم در هر بخش نقش‌آفرینی خود را به‌طور جدی داشته باشیم. تا این زنجیره اتصال و پیوند بهتری را داشته باشد.

به گفته صفاری نیا، پارک فناوری پردیس معاونت علمی، در سال 97 با افزایش اقدامات تکمیل‌کننده و تقویت‌کننده این زنجیره تلاش خواهد کرد تا نقش‌آفرینی جدی‌تری را در عرصه فناوری و نوآوری کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین تلاش می‌کنیم تا در نظام ملی نوآوری کشور و اکوسیستم کارآفرینی کشور پارک فناوری پردیس معاونت علمی نقش جدی‌تری داشته باشد.

رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، ابراز امیدواری کرد تا این پارک بتواند بیش‌ازپیش به زایش شرکت‌های دانش‌بنیان تازه و استارتاپ های نو کمک کند.

وی همچنین تقویت بهتر شرکت‌های دانش‌بنیانی که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی مستقر هستند را نیز اقدامی مهم در تقويت این زنجیره دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید