خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تأکید بر اینکه امروز تولیدکنندگان زیر آوار زلزله اقتصادی مانده اند، گفت: برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید با برنامه ریزی موج کارآفرینی را در کشور ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالوهاب سهل آبادی، با اشاره به اینکه برای تحقق شعار امسال در حمایت از تولید ملی پیشنهادات مختلفی را تهیه و در صددیم آنها را به مسئولان مربوطه از جمله وزارت صنعت ارسال کنیم، اظهارداشت: باید ابزارهای لازم برای حمایت از تولید داخلی فراهم باشد تا بتوانیم به تولیدکنندگان کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در کشور نهادینه شود، افزود: باید تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، توزیع کنندگان و دولت همکاری لازم را برای حمایت از تولید داخلی انجام دهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تأکید بر اینکه امروز تولیدکنندگان زیر آوار زلزله اقتصادی مانده اند، گفت: با یک بسیج عمومی باید تولید کنندگان را از این آوار نشان داد.

سهل آبادی اضافه کرد: برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید با برنامه ریزی موج کارآفرینی را در کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز تولیدکنندگان نباید به منابع دولتی چشم داشته باشند، افزود: همیشه گفتهایم دولت فقط مساعدت لازم برای بازپرداخت دیون معوق تولیدکنندگان داشته باشد تا تولیدکننده بتواند نفس بکشد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید