خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین دوره از رقابت‌های استارت‌آپی دانشکده کارآفرینی شهید شمسی‌پور ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به گفته محمدرضا مجمع، مدیر اجرایی این سمینار، دعوت‌نامه‌هایی برای استارت‌آپ‌‌های بیمه بازار، بیمیلاین، وبیمه، ازکی، بیمه دات کام، فست بیمه، بیدبرگ، بیمه کلیک و سایر فعال‌های استارت‌آپی این حوزه ارسال‌شده است.

او افزود: در گام نخست این رقابت‌ها به سراغ استارت‌آپ‌‌های آزمایش پزشکی آنلاین به نام‌های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفتیم، گام دوم به سراغ بیمه‌ای‌ها می‌رویم و در گام سوم برای استارت‌آپ‌‌های تاکسی آنلاین به نام‌های اسنپ، تپسی، کارپینو، شتاب، می‌بریم، ماکسیم، پاکرو، تاکسی 360، کرایه چی، آژانسی، آس‌تاکسی، چیتکس، پرداختم، آی‌تاکسی و ارزون‌ترین تاکسی و سایر فعال‌های تاکسی آنلاین دعوت‌نامه می‌فرستیم و امیدواریم بتوانیم رقابتی علمی بین این استارت‌آپ‌ها ایجاد کنیم و این اپلیکیشن‌ها در راستای فرهنگ‌سازی خدمات آنلاین و جذب مشتری بیشتر در این رقابت‌ها شرکت کنند.

سمینار رقابت‌های استارت‌آپی هرماه به یکی از حوزه‌های تخصصی کسب‌وکار می‌پردازد. این رقابت‌های جذاب دوشنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به سراغ کسب‌وکارهای آنلاین بیمه می‌رود و بنا دارد تا بازار گرم رقابت را با حضور استارت‌آپ‌‌های فعال بیمه‌ای بررسی کند. علاقه‌مندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند در ایوند نام‌نویسی کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید