خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پرداخت ۷۸ درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در مناطق روستایی به اقشار مستضعف طی چهار سال و نیم گذشته، از رشد ۸۰ درصدی تسهیلات این صندوق خبرداد.


به گزارش صندوق کارآفرینی امید، عبدالرضا عزیزی، در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی این صندوق با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید موفق به جلب اعتماد مردم و نمایندگان آنها در مجلس شده است، گفت: اولین مورد شناسنامه دار شدن و تعیین وضعیت حقوقی صندوق بود که با پیگیری های مدیرعامل صندوق به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی هویت پیدا کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در مدت چهار سال و نیم گذشته با مدیریت خوب تمامی مدیران صندوق و بازگشت اقساط، ۵هزار و ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که حدود ۷۸درصد آن در مناطق روستائی و مستضعف بوده است و در مجموع نیز صندوق نسبت به سنوات گذشته ۸۰درصد رشد در پرداخت تسهیلات داشته که این بسیار ارزشمند است.

عزیزی با اشاره به حساسیت های پرداخت تسهیلات ازدواج به رشد ۱۶۰۰درصدی پرداخت این تسهیلات در صندوق اشاره کرد و آن را نتیجه برنامه سازی و برنامه ریزی مناسب بازوان اجرایی صندوق عنوان کرد.

وی همچنین به کاهش نیروی انسانی صندوق در طی این سال ها اشاره کرد و گفت: در کشور ما نزدیک به دو میلیون و ۵۵۰ هزار کارمند وجود دارد یعنی به ازای هر ۳۰نفر یک کارمند، در مقابل ژاپن با ۱۲۸میلیون نفر جمعیت، ۳۵۰هزار کارمند دارد یعنی به ازای هر ۳۰۰نفر یک کارمند استخدام شده است.

عزیزی اظهار داشت: ما ۸میلیون و ۵۰۰هزار نفر کارمند و مستمری بگیر کشوری و لشگری داریم و باید روشی پیدا کنیم تا بتوانیم با جلب رضایت کارمندان تعداد کارمندان دولت را کم کرده و راندمان خدمات به کارمندان باقی مانده را بالا ببریم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به معضل بیکاری با بیان اشاره به اینکه تا زمانی که ما عمران نداشته باشیم و درآمد ناخالص بالا نرود، سطح اشتغال بالا نخواهد رفت تصریح کرد: جایگاه صندوق کارآفرینی امید در مجلس بسیار خوب است و به خاطر جلب اعتماد مردم و نمایندگان آنها، صندوق در کنار سایر بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی در ادامه به منظور دستیابی به خدمات صندوق در پایین ترین سطوح بر ایجاد دفاتر صندوق در روستاها و بخش های بزرگ تاکید کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید