خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه ها با تربیت دانشجوی کارآفرین و کاردان می توانند در تحقق شعار سال نقش موثری داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری مهر، احمد معتمدی گفت: نقش دانشگاه ها برای حمایت از کالای ایرانی که در سال جاری به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: دانشگاه ها در تحقق این موضوع نقش بلند مدت دارند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشگاه ها برای اینکه بتوانند موضوع حمایت از کالای ایرانی را تحقق بخشند باید فارغ التحصیلان کاربردی و کارآفرین تربیت کنند.

معتمدی عنوان کرد: همچنین دانشگاه ها با حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان و نوپا می توانند در این عرصه نقش خود را عملیاتی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین باید آموزش در دانشگاه ها به نحوی صورت گیرد که فارغ التحصیلان پس از ورود به صنایع از کارایی عملی بالایی برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشجویان کشور از نظر تئوری در سطح مطلوبی قرار دارند، گفت: باید تلاش کنیم در حوزه عملیاتی نیز دانشجویان کارآمدتر باشند تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

معتمدی خاطرنشان کرد: دولت در گذشته بخشنامه ای درخصوص استفاده از کالاهای ایرانی داشت که براساس این بخشنامه دستگاه های اجرایی نمی توانند کالاهای خارجی که مشابهه تولیدات ایرانی دارند خریداری کنند.

وی تاکید کرد: باید سعی شود این بخشنامه در اجرا بیشتر مورد عمل قرار گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید