خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، فقرزدایی ، محدود کردن فقر و امحاء فقرشدید و گسترش اشتغال را از برنامه های مهم دولت دانست و گفت : فعالیت های صندوق کارآفرینی امید نیز همسو با این برنامه هاست.

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی علی ربیعی در دیدار نوروزی با کارکنان صندوق کارآفرینی امید فعالیت های این صندوق را متصل به برنامه های دولت دانست و افزود : صندوق کارآفرینی امید با رویکرد حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در جهت تحقق این دو هدف گام های خوبی برداشته است.
وی با اشاره به این که امسال برای پنجمین سال متوالی در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان صندوق شرکت داشته است از روند رو به رشد و عملکرد موفق صندوق درسال گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت: ما در مقابل جوانان و نسل های بعدی مسئولیم و همه باید به گونه ای کار کنیم که در پیشگاه خداوند سربلند باشیم که تمامی توان خود را بکار بسته ایم.
ربیعی اضافه کرد : نوع اشتغال ایجاد شده در صندوق بر مبنای توانمندسازی افراد است و گروه های هدف شما نیز عمدتاً افراد نیازمند هستند و صندوق کارآفرینی امید به مثابه صندوق ضد فقر و توسعه دهنده اشتغال با دو هدف دولت در راستای فقرزدایی و توسعه اشتغال همسو است .
وی بیان کرد : عملکرد صندوق در چهار سال گذشته بسیار موفق بود و در سال 97 نیز ما مسائلی را پیش رو داریم که به موجب آن صندوق با اهمیت تراز گذشته در سطح جامعه مطرح خواهد شد که این یک فرصت بزرگ خواهد بود که باید از آن بهره برداری کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سبک و نوع مدیریت در صندوق و شیوه کار از لحاظ فنی و رفتاری و انتخاب مناسب گروه هدف را وجه تمایز صندوق و از جمله عوامل موفقیت آن دانست و از مدیران خواست نسبت به حفظ این ویژگی ها کوشا باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید