خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: کارآفرینانی که از بهبود یافتگان اعتیاد استفاده کنند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


به گزارش ایسنا، احمد ریواده با اشاره به اینکه یکی از سیاست های سال جاری برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، اشتغال و حمایت از تولیدات بهبودیافتگان از اعتیاد است، افزود: در همین راستا قراردادی با صندوق کارآفرینی امید منعقد شده که به کارآفرینان بهبود یافته و همچنین کارآفرینان حامی بهبودیافتگان تسهیلات ارائه شود.

وی ادامه داد: در این راستا مبلغ 30 میلیون تومان به کارآفرینان حامی بهبود یافته از دام اعتیاد از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت خواهد شد.

ریواده به ایجاد کارگاه های مهارت نیز اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در بجنورد کارگاه هایی ایجاد شده که آموزش های لازم برای ایجاد اشتغال را به بهبودیافتگان و یا خانواده های آن های ارائه می‌دهد که افراد آموزش دهنده نیز مشمول دریافت تسهیلات خواهند شد. همچنین تفاهم نام‌های با دستگاه ذی ربط منعقد شده تا قسمتی از بازارهای روز به صورت رایگان در اختیار بهبودیافتگان قرار گیرد تا آن ها بتوانند کالاهای تولیدی خود را به فروش برسانند.

این مقام مسئول همچنین از برخورد جدی و ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان خبر داد و گفت: یکی از اقداماتی که در این راستا انجام می شود توقیف و مصادره اموال قاچاقیان است که از راه قاچاق به دست آمده است.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید