خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از ارائه 124 طرح کارآفرینی زنان در کمیته فنی اشتغال خوزستان خبر داد.


به گزارش ایسنا، سیده فرانک موسوی در جلسه نشست بانوان مشاور فرمانداری‌های خوزستان، اظهار کرد: زمانی که بازار خرید و فروش داغ می شود تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند محصول‌شان را بیشتر عرضه کنند رقابت می کنند و در این شرایط کیفیت بالاتر می رود، بنابراین وظیفه ما است که فرهنگ ارجح دانستن کالای ایرانی نسبت به کالای خارجی را ایجاد کنیم.

وی افزود: در لباس، لوازم آرایشی و غیره مارک‌های خارجی وجود دارد که کیفیت محصولات داخلی کشور ما نسبت به این محصولات پایین‌تر است اما نگرش ما این است که هر چیزی که خارجی باشد کیفیت بهتری دارد و در نتیجه برخی تولیدکنندگان برای فروش بیشتر به محصولات‌شان مارک خارجی می زنند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی صورت بگیرد استقلال ما بیشتر می شود بنابراین مصرف کالای ایرانی برای خانواده ما یک ارزش است.

موسوی گفت: باید کالاهای ایرانی جایگزین کالاهای خارجی شوند و می توانیم این موضوع را از ادارات آغاز کنیم.

وی بیان کرد: زنان می توانند بیشترین تاثیرگذری را در مدیریت اقتصاد خانواده داشته باشند. اگر بتوانیم اقتصاد خانواده را کنترل کنیم و از تجملات بپرهیزیم، تاثیرگذاری خود را در اقتصاد کشور می بینیم.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به بحث کارآفرینی زنان تصریح کرد: خوزستان تسهیلاتی را برای ایجاد کارآفرینی دریافت کرده است. کمیته فنی اشتغال خوزستان متشکل از هشت دستگاه اجرایی در امر اشتغال است و از مجموع طرح‌هایی که در کمیته فنی اشتغال خوزستان ارائه شد، 124 طرح مربوط به بانوان بوده است. طبق جمع بندی در شهرستان خرمشهر 27 طرح در این خصوص داشتیم. البته برخی طرح‌ها که مشکلی داشتند به کارگروه اشتغال شهرستان برگشت داده شده اند.

وی افزود: همچنین ایذه 10 طرح، اندیکا سه طرح، شوش پنج طرح، آغاجاری 9 طرح، گتوند یک طرح، اندیمشک 12طرح، لالی پنج طرح، امیدیه دو طرح، هویزه پنج طرح، مسجدسلیمان 21 طرح، رامشیر دو طرح، دزفول سه طرح، باوی یک طرح، آبادان پنج طرح، اهواز سه طرح، باغملک سه طرح، شادگان یک طرح، کارون دو طرح، شوشتر دو طرح، دشت آزادگان یک طرح و بهبهان یک طرح در خصوص اشتغال بانوان به کمیته فنی اشتغال خوزستان ارائه داده اند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها در خصوص کارآفرینی زنان طرحی به کمیته فنی اشتغال استان ارائه نکرده اند، تصریح کرد: بعضا در برخی شهرستان‌ها رصد نشده که چه افرادی مایل‌اند از این تسهیلات استفاده کنند. همچنین در برخی شهرستان‌ها طرح‌هایی مشابه کار شده و این نشان می دهد که کار کارشناسایی دقیقی انجام نشده است. اینکه برخی از زنان از شهرستان به سرپرستی امور بانوان مراجعه می کنند نشان از عدم هدایت صحیح آن‌ها در شهرستان‌هایشان است.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید