خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شفت با بیان اینکه سال گذشته در راستای پایداری مشاغل ۱۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در شفت پرداخت شد افزود : در سال ۹۶ به میزان یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در قالب مشاغل خانگی به ۲۱۸ نفر در این شهرستان اعطا شد .


به گزارش ایلنا، محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه دولت برای پایداری و ایجاد مشاغل برنامه دارد بیان کرد : شهرستان شفت روستاهای مستعدی دارد و رونق بوم گردی فرصت های جدیدی را برای این منطقه گردشگری فراهم خواهد نمود .

وی با بیان اینکه بوم گردی مورد تاکید استاندار گیلان و یکی از مطالبات ایشان از مدیران است افزود: نشست‌های کارشناسی برای رفع موانع این طرح هر ۴۸ ساعت در فرمانداری شفت تشکیل می‌شود و دستگاه‌های ذیربط موظف هستند آخرین اقدامات خود را گزارش دهند .

محسنی با بیان اینکه سال گذشته در راستای پایداری مشاغل ۱۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در شفت پرداخت شد افزود : در سال ۹۶ به میزان یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در قالب مشاغل خانگی به ۲۱۸ نفر در این شهرستان اعطا شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر شفت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای دریافت تسهیلات کم بهره اقدام کنند، افزود: بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۲۷میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۶ درصد برای این شهرستان در نظر گرفته شده است و این فرصت خوبی برای جوانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ثبت شده وضعیت عملکرد اشتغال و سرمایه‌گذاری شفت در سال ۹۶ برای ۵۲۵ نفر شغل ایجاد شده است افزود: افزون بر ۴میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در این بازه زمانی توسط دستگاه های ذیربط ( جهاد کشاورزی ، شیلات،بهزیستی،صندوق کارآفرینی امید ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، کمیته امداد و صنعت ، معدن و تجارت)در این شهرستان پرداخت شده است .

محسنی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند پرونده‌های اشتغال را در اسرع وقت بررسی کنند و این موضوع ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود .

فرماندار شفت در پایان با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان با نگاه کارشناسی و تمرکز بر ظرفیت‌های موجود محقق خواهد شد افزود : شهرستان شفت ظرفیت‌های بالقوه‌ای در کشاوزی ، گردشگری و صنعت دارد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید