خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در نشست تبیین و معرفی الزامات سامانه دادور با حضور معاون وزیر و دبیر اجرایی مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور از سامانه «دادور» در آذربایجان غربی رونمایی شد.


به گزارش ایسنا، علی فیروزی، دبیر اجرایی مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در  نشست تخصصی بهبود فضای کسب و کار و معرفی سامانه دادور که در سالن همایش های بانک صادرات ارومیه برگزار شد با بیان اینکه سامانه"دادور" امروز به عنوان پانزدهمین استان کشور در آذربایجان غربی رونمایی شد افزود:برای داشتن یک کشور موفق در زمینه نظام مالیات دهی و رونق کسب و کار باید بین دستگاه های اجرایی و  وحدت رویه صدور مجوز کسب وکار برقرارباشد.

فیروزی در خصوص اهداف و وظایف مرکز پایش محیط کسب و کار و سامانه دادور تصریح کرد: تسهیل و تسریع و شفاف سازی در انجام فرآیند منتهی به اخذ مجوزهای کسب و کار، ایجاد فضای اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه و تحقق اهداف دولت در کارآفرینی، افزایش سرمایه در گردش و خروج از رکود اقتصادی از اهداف راه اندازی این سامانه و مرکز است.

دبیر اجرای مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در خصوص مزایای مرکز ملی پایش محیط کسب و کار اظهار کرد: مرکز ملی پایش محیط کسب و کار به استناد مصوبه ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به منظور تسهیل صدور مجوزها، ایجاد ساختار سیستماتیک، قابل پایش، نظارت و رصد به صورت هوشمند و با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته و راهکاری علمی و تجربه شده بیشتر مشکل بروکراسی اداری کشور را حل می کند.

وی ادامه داد: سامانه های اطلاع رسانی مجوزهای کشور (سام)، سامانه الکترونیکی دریافت شکایات، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار (دادور)، مرکز تماس فوریتهای محیط کسب و کار ومشاوره کسب مجوز برای کسانی که می‌خواهند مجوز کسب کار بگیرند (یاور)، پایگاه اطلاعات مجوزها و استعلامات کشور (نما) با هدف هماهنگی بین دستگاه های اجرایی صدور مجوز کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری ایجاد شده اند.

در ادامه حسینی معاون امور اقتصادی و دارایی استاندار آذربایجان غربی، علت بیشتر چالش های بخش تولید را موضوع معوقات بانکی که نتیجه تاخیر در زمان تصمیم گیری دستگاه های مربوطه است، عنوان کرد و افزود: باید ارزش زمان را دانست و با بهره گیری از سامانه های مرکز ملی پایش با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باعث توسعه و اقتصادی و معیشتی مردم استان شویم.

وی ادامه داد: برای اینکه آذربایجان غربی در حوزه کسب و کار به استان سرآمد تبدیل شود باید افراد مطلع و ماهر را در حوزه کسب و کار داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید