خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در کشور استعلام مجوزهای کسب و کار برای تولید کنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان است.


به گزارش خبرگزاری مهر، حسین میرشجاعیان در آیین رونمایی از سامانه دادور در آذربایجان غربی اظهارداشت: مرکز ملی پایش محیط کسب و کار تلاش دارد نظام مجوز دهی کشور را به صورت الکترونیکی یکپارچه و فرایند آن را تسهیل کند.

وی در خصوص نحوه کار سامانه افزود: متقاضیان درخواست خود را در سامانه  سام که هسته  اصلی مرکز ملی پایش است ثبت می کنند و این درخواست ها به دستگاه های مربوطه ارسال می شود.

میرشجاعیان اضافه کرد: در کنار این سامانه اصلی، زیرسامانه ی دادور نیز برای افرادی که نتوانسته اند مجوز بگیرند طراحی شده است تا شکایات خود را از دستگاه مورد نظر ثبت کنند و این شکایات به بالاترین مقام اجرایی آن دستگاه و استانداران و مرکز ملی پایش ارسال می شود و دستگاه ها موظف اند تا یک هفته به این شکایات رسیدگی و پاسخ دهند.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: زیر سامانه دیگر در کنار سامانه دادور زیر سامانه یاور است که میز خدمت و مرکز فوریت های محیط کسب و کار است و متقاضیان می توانند بدون مراجعه به دستگاهها سؤالات و ابهامات خود را در سامانه قرار دهند و در مدت پنج روز پاسخ بگیرند.

میرشجاعیان ایجاد ساختار یکپارچه، هوشمند و قابل نظارت، بهینه سازی فرآیندهای صدور مجوزها، شناسایی گلوگاه های صدور مجوز ها، تسهیل و تسریع در صدور مجوزها و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از اطلاعات مجوزها را از مزایای راه اندازی این سامانه ها برشمرد.

مرکز ملی پایش محیط کسب و کار اقدام به راه اندازی چهار سامانه دررونمایی از سامانه دادور در آذربایجان غربی حوزه کسب و کار کرده است که شامل سامانه مجوز کسب و کار(سام)، سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات (دادور)، پایگاه اطلاع رسانی مجوزها (نما) و مرکز فوریت های محیط کسب و کار (یاور) است.

سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار به عنوان یکی ازاجزای مرکز ملی پایش محیط کسب و کار در اذربایجان غربی رونمایی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید