خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد کارآفرینی اتکا (اولویت، توانمندی، کارآفرینی، ارتباط با صنعت)، دیروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۷) در پژوهشکده شهید تهران مقدم و با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، رویداد اتکا برای نخستین بار و با محوریت آب، انرژی و سلامت در حال برگزاری است و هدف اصلی آن ارتقای اکوسیستم کارآفرینی اصفهان هست که ویژه دانشگاه‌ها طراحی‌شده و در طول یک‌ترم تحصیلی با تمرکز بر مباحث کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها اجرا می‌شود. از دیگر اهداف طراحی و اجرای این رویداد، شناسایی ایده‌ها و توانمندسازی تیم‌ها برای اقدام به حضور در رویداد جهانی تکنولوژی جایتکس شهر دوبی ۲۰۱۸ است.

واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، کشاورزی هوشمند، اینترنت اشیا، رباتیک و تکنولوژی وسایل نقلیه، فناوری اطلاعات سلامت، گردشگری، تولید هوشمند و شبکه و امنیت از اصلی‌ترین محورهای این رویداد یک‌ماهه است که در قالب یک فرآیند و به‌صورت مستمر در دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار خواهد شد.

ازجمله برنامه‌های اصلی رویداد اتکا می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی، بازدیدهای تخصصی و صنعتی، شبکه‌سازی و کار تیمی، برگزاری رویداد کارآفرینی تجربه در مسیر، برگزاری رویدادهای کتاب‌خوانی و نشست‌های تخصصی کارآفرینی اشاره کرد که تا پایان اردیبهشت‌ماه به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاع از اخبار رویداد می‌توانند به سایت رویداد کارآفرینی اتکا مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید