خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی از ۶ تا ۹ اردیبهشت ماه، با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین۹۷)، جدید‌ترین تولیدات، صنایع و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.


به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از ۲۸۵ شرکت داخلی و ۱۳۵ شرکت خارجی حضور دارند.
در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگانی از ۱۹ کشور مختلف جهان از جمله چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، امارات‌متحده‌عربی، مالزی، هندوستان، اسپانیا، کره‌جنوبی، لهستان، انگلستان، هلند، بلاروس، اسلوونی، سنگاپور، پرتغال، هنگ‌کنگ و برزیل، جدید‌ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای، همچنین انواع دستگاه‌ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه به نمایش گذاشته می‌شود.

علی مرادی مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی، با بیان اینکه متراژ استفاده شده در نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل افزایش ۱۲ درصدی داشته است، افزود: این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی برگزار می‌شود.
 مرادی با بیان اینکه معرفی و شناساندن محصولات جدید یکی از اولویت‌های برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، پیش‌فروش محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغال‌زایی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید