خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز نهمین استارتاپ دمو در حوره نفت و گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌کند.


به گزارش ایسنا، مرکز فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس به‌ منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در صنعت گاز و با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نهمین رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) را در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته برگزار می‌کند.

رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) در اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این رویداد مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید