خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از کمک به جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها در کلینیک کسب و کار پارک علم و فناوری خبر داد.


به گزارش ایسنا، دکتر عباس زارعی در مراسم اختتامیه رویداد فین استارز گفت: در کشور ما وقتی صحبت از فین‌تک و حوزه‌های شبیه به آن می‌شود، ذهن‌ها معطوف به دیجیتالی شدن و متمرکز بر فناوری اطلاعات می‌شود، در صورتی که این فقط خدمات اطلاعات نیست که در این زمینه حائز اهمیت است و پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران آماده ارائه خدمات پشتیبانی از صاحبان ایده در بخش‌های کمتر مورد توجه دیگری چون تعامل و شبکه‌سازی و وام‌دهی همتا به همتا نیز هست و در زمینه بانکداری بیمه، بانکداری فردی و بیمه عمر نیز فعال است.

زارعی ضمن اعلام اینکه اکوسیستم استارتاپی کشور به علت نبود قانون، آماده پذیرش نوآوری نیست، افزود: «پارک برنامه‌هایی برای پیمودن مسیر تجاری‌سازی ایده‌ها از شکل‌گیری ایده تا تبدیل شدن آن به کسب و کار دارد».

وی از اتاق سرمایه و کلینیک کسب و کار این پارک به عنوان خدماتی که در به ثمر رسیدن ایده‌ها بسیار مفید هستند، یاد کرد و گفت: هر آنچه به عنوان زیرساخت، یک شرکت نوپا به آن نیاز دارد در کلینیک کسب و کار پارک ارائه می‌شود و توانمندسازی استارتاپ‌ها از طریق آموزش مسائل حقوقی و فناوری اطلاعات و... به خوبی در جریان است و از آنجایی که اغلب صاحبان ایده در فروش ایده خود مشکل دارند، در این کلینیک به آنها کمک می‌شود تا در جذب سرمایه موفق‌تر عمل کنند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در پایان اعلام کرد: اقداماتی برای حفظ منافع ایده و عدم کپی‌برداری و نیز جلب حمایت‌های رسانه‌ای که همواره حلقه مفقوده روند تجاری‌سازی ایده‌ها است، در پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران صورت گرفته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید