خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: برای آشنایی دانش آموزان با مباحث کارآفرینی و اشتغال همایشی در مرکز آموزش علمی کاربردی پیام شهرکرد در هفته مشاغل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرید براتی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن هفته مشاغل و نیاز به آگاهی دانش آموزان به رشته‌های مورد نیاز بازار کار نشست مشترکی با مسئولین مدارس کار و دانش و سازمان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی با اشاره به بالا رفتن میانگین بیکاری در استان افزود: به دلیل بالا رفتن میانگین بیکاری در استان نسبت به سال‌های گذشته و کمک به اشتغال استان لازم است که دانشگاه‌ها در چند وجه از جمله هدایت دانشجو و تعریف رشته‌های مورد نیاز ورود پیدا کنند .

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای آشنایی دانش آموزان با مباحث کارآفرینی و اشتغال این دانشگاه اقدام به برگزاری همایش یک روزه در مرکز آموزش علمی کاربردی پیام شهرکرد در هفته مشاغل کرده است.

براتی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردها، اختراعات و ابتکارات دانشجویان، برپایی کلینیک‌های مشاوره شغلی و آشنایی دانش آموزان با رشته‌ها و مراکز آموزشی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در هفته مشاغل است.

وی گفت: مرور سامانه ملی کارآموزی توسط دبیر کمیته کارآفرینی و تبادل اطلاعات توسط مراکز، بررسی مشکلات کارورزی دانشجویان جهت ثبت در سامانه و برنامه ریزی مراکز جهت اجرای برنامه‌های هفته مشاغل از جمله فعالیت‌هایی است که در دست بررسی این دانشگاه است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید