خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارشناس اقتصادی اصناف گفت: هوشمندانه‌ترین روش بازاریابی، طراحی و ایجاد برند آنلاین است.


غلامرضا میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شیوه های نوین کسب‌وکار و ایجاد اشتغال در مازندران اظهار کرد: استارت‌آپ‌ها پدیده‌هایی نوظهور در حوزه کسب‌وکار هستند که با شتاب در مسیر رشد گام برمی‌دارند.

وی افزود:در جهان امروز که رقابت در آن حرف اول را می‌زند هرروز با کارآفرینانی روبه‌رو می‌شویم که با ایده‌هایی نو در حوزه کسب‌وکار به دنبال موقعیت شغلی مناسبی برای خود هستند.

کارشناس اقتصادی اصناف گفت: چالش‌برانگیزترین قسمت کار در بسیاری از استارت‌آپ‌ها، مربوط به جذب مشتری و سپس حفظ آن‌ها به‌عنوان مشتری ثابت یا وفادار است؛ البته در صورت استفاده از شیوه‌های درست بازاریابی این مسئله چندان مشکل‌ساز نخواهد بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: بازاریابی درست مانند سوختی بوده که ماشین کسب‌وکار را به راه می‌اندازد؛ بنابراین اگر بازاریابی موفقی داشته باشیم می‌توان امیدوار بود که در مدت‌زمان کوتاهی سود قابل‌توجهی کسب کرده و یکی از مهم‌ترین اصول موفقیت در هر کسب‌وکاری روابط عمومی است اما همیشه لزومی ندارد برای دیده شدن کسب‌وکار خود هزینه هنگفتی صرف کنیم.

میرزایی تصریح کرد: بهترین شکل بازاریابی و تبلیغ کسب‌وکار ارائه خدمات به‌صورت بی‌نقص و کامل است؛ ساده‌ترین راه برای رسیدن به این هدف، تمرکز روی خدماتی بوده که سایر رقبا آن را به‌خوبی انجام نمی‌دهند. اگر شما آن خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه دهید و  از تکرار اشتباهات دیگران  بپرهیزید، می توانید قطعا رضایت مشتری را کسب کنید.

میرزایی، یکی از راهکارهای اشتغال در مازندران را ساخت یک برند آنلاین عنوان کرد و افزود: امروزه هوشمندانه‌ترین روش بازاریابی، طراحی و ایجاد برند آنلاین است؛ بسیاری از شرکت‌های موفق جهان از این ‌روش استفاده کرده‌اند و تبدیل به برندهای معروف و نام آشنای حوزه کسب‌وکار خود شده‌اند.

کارشناس اقتصادی اصناف  یادآور شد: امروزه اغلب کارآفرینان اهمیت برند شخصی را درک کرده‌اند و آن را وسیله‌ای برای معرفی ماهیت کسب‌وکار خود می‌دانند.

وی گفت: طراحی یک وبلاگ حرفه‌ای، انتخاب تگ یا لوگویی منحصربه‌فرد و اضافه کردن محتوای آموزشی علاوه بر تشویق و آموزش خوانندگان، به‌سادگی شما را به هدف‌تان می‌رساند؛ همیشه به دنبال راه‌های جدید و متفاوت برای دریافت بازخورد مشتری باشید و تلاش کنید در صورت هرگونه تغییر در خدمات آن‌ها را با خود همراه سازید. از این‌رو کسب‌وکارهای امروزی از اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی‌شده موبایل استفاده می‌کنند؛ این اپلیکیشن‌ها به‌عنوان ابزاری موثر و جدید برای پشتیبانی بهتر از مشتری، جمع‌آوری اطلاعات، نظرات و بازخوردهایی از رفتار مشتریان و هدفمندسازی فرآیند جذب مشتری کاربرد دارد.

وی یادآور شد: وقتی نیاز مشتری را برآورده می‌سازید درواقع مشتری راضی به بهترین ابزار بازاریابی شما تبدیل شده و راضی نگه داشتن او با ارائه خدمات مناسب تنها کاری است که باید انجام دهید، سپس این مشتری است که با رضایت خاطر کسب‌وکار شما را در شبکه‌های اجتماعی یا به روش‌های دیگر تبلیغ می‌کند و این یکی از راه های اشتغال پایدار در عصر تکنولوژی امروز است که در مازندران نیازمند آن هستیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید