خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: طرح های کارآفرینی حوزه های اجتماعی و فرهنگی با هماهنگی های انجام شده امسال مورد حمایت دستگاه های استان قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا، مریم بیدخام ضمن اعلام این خبر افزود: حمایت از فعالان صنایع دستی استان با هدف ایجاد فرصت های شغلی و تامین درآمد پایدار برای خانواده ها در همین راستا مورد توجه قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در این راستا راه اندازی بازارچه ای برای عرضه صنایع دستی هنرمندان می تواند به اشتغال و تامین درآمد آنان کمک زیادی کند که این مهم را مورد پیگیری قرار می دهیم.
بیدخام با اشاره به برنامه های این اداره کل در سال جاری،گفت: در حوزه پیشگیری از طلاق در ادامه فعالیت های سال گذشته کارگاه های مهارت های زندگی هم برای زوجین در پیش از ازدواج و هم مشاوران توسط سازمان های مردم نهاد اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این راستا همچنین سامانه ثبت الکترونیکی طلاق نیز در شهرستان قزوین، آبیک و تاکستان که بیشترین تعداد طلاق های استان را دارند به منظور کاهش آمار این معضل راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: با نگاه مناسبی که دولت به سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوی اجرایی دارد درصدد توانمندسازی کمی و کیفی آنها هستیم و این موضوع را در اولویت های خود قرار داده ایم.
بیدخام با اشاره به رشد سمن های فعال در قزوین در دولت تدبیر و امید،افزود: هم اکنون حدود 260 سمن فعال در حوزه های مختلف در استان تشکیل شده اند.
وی درباره برنامه های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین برای گسترش نشاط اجتماعی نیز گفت: هرچه در این حوزه کار کنیم به کاهش آسیب های اجتماعی کمک خواهیم کرد و در همین راستا با همکاری های دستگاه های فرهنگی و ورزشی برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده ایم.
بیدخام، ایجاد خانه های ورزش در روستاها و گسترش دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین به منظور اجرای برنامه های شاد و با نشاط را از جمله همین اقدامات عنوان کرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید