خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق اصناف ایران از تعیین تسهیلات ویژه برای بنگاه‌های تولید کننده و توزیع کنندگان کالای ایرانی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی فاضلی با اشاره بر اینکه ارائه تسهیلات برای بخش تولید و خدمات فنی در اولویت قرارداد افزود: این تسهیلات در قالب بخشودگی ها و افزایش نیافتن مالیات تعیین شده است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در وزارت امور اقتصاد و دارائی با حضور نمایندگان اصناف گفت: نتیجه این پیشنهادهای داده شده از سوی اصناف در کارگروه بررسی و پس از تعیین تکلیف به وزیر اقتصادی ارائه می شود تا پس از تصویب وزیر عملیاتی شود.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اخبار خوش برای بنگاه های کوچک و متوسط در راه است ادامه داد: تسهیلات 10 هزار میلیارد تومانی تصویب شده برای اصناف در سال 96، تا خرداد ماه امسال به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت می شود.

فاضلی با اشاره به تصویب حذف مالیات بر ارزش افزوده از کالاهای سرمایه ای مانند طلا گفت: در این لایحه مالیات بر ارزش افزوده فقط در یک ایستگاه و از مصرف کننده نهایی دریافت خواهد شد؛ این لایحه به زودی به صحن علنی مجلس می رود.

وی گفت: در تعیین مالیات اصناف برای امسال رکورد اقتصادی مورد توجه قرار می گیرد و این مالیات بر اساس واقعیتهای موجود محاسبه می شود. پیشنهاد ما به وزارت اقتصاد افزایش نیافتن و بخشودگی مالیات خواهد بود که نگاه وزیر اقتصاد نیز به این پیشنهاد مثبت است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید