خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین رویداد ملی کارآفرینی استارتاپی آموزش خلاق «چالش پویش درآمد» به همت تیم نوین فناوارن و با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دبیر برگزاری رویداد ملی«چالش پویش درآمد» در خصوص انگیزه برگزاری این رویداد اظهار داشت: کاهش علاقه به تحصیل و یادگیری ، کمیت محوری ، اشکالات موجود در سیاستگذاری های پژوهشی و ضعف علوم انسانی از مهمترین دلایل و کاستی های وضیعت کنونی آموزش در کشور است.
هنگامه عالی خانی با بیان اینکه آموزش بهترین وسیله برای تغییر جهان است از کمیت محور بودن و ناتوانی سیستم مدیریت آموزشی در ایجاد انگیزه اشتیاق در نوجوانان و جوانان برای علم آموزی ابراز تاسف کرد.
وی با اشاره به این که کیفیت در سیستم آموزشی کشور جایگاه بایسته ای ندارد خاطر نشان کرد: این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی در کشور شده که می‌توان به عدم تناسب بین مهارت و علاقه و شغل افراد اشاره کرد.
عالی خانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اشکالات موجود در سیاستگذاری های پژوهشی تصریح کرد: در سیاستگذاری‌ها معمولا به جای ایجاد میل به پژوهش و ابتکار، به آموزش محوری تاکید می‌شود در حالی که انسان توانمندی‌های بسیاری دارد و اگر به درک و فهم یک نوجوان یا جوان بها داده شود، این فرد در آینده برای اجتماع مفید خواهد بود.
دبیر اولین رویداد ملی آموزش خلاق در خصوص شرایط حاکم بر علوم انسانی در دانشگاه های کشور گفت : دانشجویان نمی‌توانند در دانشگاه حرف نو بزنند و نظریات موجود در کتابهای درسی را به چالش بکشند، چون اساساً در کشور ما وحشتی در مواجهه با پرسشگری و ایجاد چالش وجود دارد که بر سیستم آموزشی نیز سایه افکنده است.
این چهره دانشگاهی همچنین افزود: شرایط حاکم بر دانشگاهها موجب می شود آنچه افراد به عنوان تخصص آموخته‌اند، با آنچه که در جامعه وجود دارد تفاوت داشته باشد و در واقع سیستم آموزشی نتوانسته است نیازهای اجتماعی و اقتصادی را برطرف کند و با جامعه بیگانه است .
عالی خانی تاکید کرد: قطعا در فرایند تبدیل ایده به کسب و کار، اشتغالزایی بسیار خوبی نیز بوجود خواهد آمد و رویداد ملی کارآفرینی چالش پویش درآمد 'آموزش خلاق' این مسیر را محقق می سازد.
وی در ادامه با اشاره به پیشینه فعالیت مجموعه خود گفت :تیم «نوین فناوران» که پیش از این 6 رویداد دیگر با عناوین استارتاپ ویکند گردشگری، محیط زیست، پدافند غیرعامل و گلدان های ترافیکی،مد و لباس و تتکا (تسهیلگری توانمند سازی کارآفرینی روستایی) را با موفقیت برگزار کرده است و این ما را بر آن داشت تا رویدادی از این دست در حیطه آموزش خلاق نیز برگزار نماییم .
وی در تشریح این رویداد افزود: در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه شامل فعالان حوزه های مختلف، متخصصان، محصلان، دانشجویان و فارغ التحصیلان، استادان، معلمان، برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریابها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 3 روز ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده هایی را اجرا کرده یا به دنبال راه حل اجرایی برای چالش های موجود باشند.
به گفته وی آموزش عملی به افراد، ایجاد ارتباط میان افراد متخصص، تبدیل ایده به کسب و کار، حل چالشها و معضلات، حمایت در تجاری سازی و پیاده سازی عملی طرحها از دستاوردهای این رویداد خواهد بود.
عالی خانی ، این رویداد را فرصتی مغتنم برای تیمهای فعال، دانشجویان، مهندسان و متخصصان و سایر علاقمندان به عرصه آموزش خلاق عنوان و اظهار کرد: تیم ها تواناییهای خود را به منصه ظهور می گذارند و به طور قطع این رویداد می تواند شناسایی مناسبی از تیمها و قابلیتهای آنان باشد و پس از بررسی و داوریهای لازمه، ایده های برگزیده مورد حمایت قرار می گیرند.
وی یاداور شد: رویداد ملی ' آموزش خلاق ' روزهای 12 تا 14 اردیبهشت سال 1397 توسط تیم نوین فناوران با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان در مرکز آموزش علمی کاربردی میرزاکوچک خان استان گیلان برگزار خواهد شد.
جهت رفاه حال شرکت کنندگان، اسکان رایگان برای 3 روز رویداد و جوایزی برای نفرات اول تا سوم ( تیم اول 50 میلیون ریال ، تیم دوم 30 میلیون ریال و تیم سوم 20 میلیون ریال) فراهم شده است.
علاق مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت novinfanavaran.com مراجعه نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید