خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از شناسایی 12 کارآفرین جوان حوزه گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان غلامرضا فرخی افزود: این کارآفرینان از جوانان زیر 29 سال این استان هستند که در راه اندازی اقامتگاه بوم گردی، موسسه آموزش گردشگری و دفتر خدمات مسافرتی مشغول به فعالیت شده اند.
وی با بیان اینکه استان کرمان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های کاری زیادی است اظهار داشت: خوشبختانه امروزه کارآفرینی به یک ارزش فرهنگی تبدیل شده است بطوریکه می توان در شرایط مختلف اقتصادی دست به کارآفرینی، خلاقیت و ایجاد پتانسیل های کاری زد.
فرخی با اشاره به اینکه طی 2سال گذشته قریب به 200 اقامتگاه بوم گردی در سراسر استان کرمان راه اندازی شده است تصریح کرد: تعداد زیادی از اقامتگاه های مذکور توسط جوانان راه اندازی شده و بسیار مورد توجه هم قرار گرفته اند.
سرپرست اداره کل میراث فرذهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: خلاقیت یکی از نیازهای اساسی توسعه صنعت گردشگری است و کارآفرینی در گردشگری موجب اشتغال سریع و درآمد زیاد می شود اما متاسفانه تا کنون از این فرصت برای رشد اقتصادی کشور استفاده نشده است.
وی تصریح کرد: صنعت گردشگری نسبت به صنایع دیگر نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد بنابراین می توان با سرمایه نه چندان زیاد و کمی خلاقیت به درآمدها و سودهای زیادی در این حوزه رسید.
استان کرمان با هفت جاذبه جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور بشمار می رود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید